رویای زشت

We always need dream But living in reality is more exciting

رویای زشت

We always need dream But living in reality is more exciting

رویای زشت

---- ᴅʀᴇᴀᴍꜱ ᴄᴏᴍᴇ ᴛʀᴜᴇ ----
ʙᴜᴛ ʏᴏᴜ ʜᴀᴠᴇ ᴛᴏ ʙᴇʟɪᴇᴠᴇ ɪɴ ɪᴛ
---- ᴅᴀʀᴋɴᴇꜱꜱ ᴡɪʟʟ ɢᴏ ----
ʙᴜᴛ ʏᴏᴜ ᴍᴜꜱᴛ ᴏᴘᴇɴ ʏᴏᴜʀ ʜᴇᴀʀᴛ ᴛᴏ ᴛʜᴇ ʟɪɢʜᴛ
--- ᴇᴠᴇʀʏ ᴛʜɪɴɢ ᴡɪʟʟ ʙᴇ ᴏᴋ ---
ʙᴜᴛ ʏᴏᴜ ꜱʜᴏᴜʟᴅ ᴛʀʏ ꜰᴏʀ ɪᴛ

بایگانی

دیالوگ های زیبا از آنه شرلی

اینم چنتا از دیالوگای دوستداشتنی آنه♥️

It's been my experience that you can nearly always enjoy things if you make up your mind firmly that you will.
همیشه میتونی از همه چیز لذت ببری. من اینو تجربه کردم. فقط باید تصمیم بگیری که اینو میخوای

True friends are always together in spirit
دوستای واقعی همیشه با روح هاشون باهمن

Life is worth living as long as there's a laugh in it
این دنیا ارزش زندگی کردن رو داره تا وقتی توش لبخند باشه

Dear old world', she murmured, 'you are very lovely, and I am glad to be alive in you
زمزمه کرد: دنیای عزیزم. خیلی دوستداشتنی هستی و خوشحالم که در تو زنده ام

People laugh at me because I use big words. But if you have big ideas, you have to use big words to express them, haven't you
مردم همیشه بهم میخندن چون از کلمات گنده تو حرف زدنم استفاده میکنم. ولی وقتی عقاید بزرگ باشن مجبوری از کلمات بزرگ استفاده کنی. مگه نه؟

عکس نوشته

  • Miuna Paterson

نظرات  (۲۶)

آنشرلیو با بند بند وجودم درک میکنمممم و منم بدون قوه تخیلم زندگیم عذابه...

خیلی سخته شبا تو بغل ماه نخوابمو صبا با نگاه گرم خورشید زندگی جدیدمو شروع نکنم

انه با روح و روان ادم بازی میکنه سرشاراز احساس که قابل گفتن نیست 

زندگی من گورستان امیدهای مدفون است  آنه 

خیلی زیبا بود ممنونم 

من هم کارتون آن شرلی را دیدم و هم سریال رمانش فصل اول رو خوندم و منتظرم برم کتابخونه و فصل دوم را هم به بخرم 

اما یه سوال 

شما یاداشت های شخصی ال .ام .مونتگومری را خوانید 

سوال پیش می‌آید که این شخص کیست 

نویسنده و خالق آن شرلی 

من کتاب سه جلدی آنشرلی رو خوندم خیییلی دوستش دارم 

  • نازنین زهرا
  • آنه شرلی داستان خیلی قشنگی هست من چند بار هم کارتونش رو و فیلم رو و مجموعه کتاب هاش رو خوندم عاشقشم و خیلی دوسش دارم آنه دختر قشنگم🥲🧡

    همیشه زیباترین جملات مربوط به دخترانی هستن که زندگی سختی رو پشت سر گذاشتن اما هنوز امیدوارن،به شدت لذت بردم از پیام های آنه عزیزم!

    همیشه عاشق تیتراژ آنه شرلی بودم. 

    اما من همیشه عاشق این جمله از آنه شرلی بودم و هستم:

    زندگی ما گورستان امید های دفن شده است👌

    به عنوان یه اوتاکو میگم آنه شرلی داستان جاودانیه و هیچ انیمه ای نمیتونه جای اونو بگیره حتی دفترچه مرگ حتی توکیو غول که من براش میمیرم حتی اتک آن تایتان حتی ناروتو حتی شیطان کش حتی...

    من با اینکه کشته مرده توکیو غولم ولی  آنه شرلی چیز دیگه ایه

    آنه شرلی ی انیمیه ایه ک هرکی ی قسمت شونگاکنه عاشقش میش واقعامن ازسازندش تشکرمیکنم ووختی میبینم این انیمه رواشک توچشام جمع میشه

  • عبدالله جعفری اصل
  • سلام

    عید فطر  1400رو تبریک میگم 

     فیلم آنشرلی خیلی ضعیف تر از کارتون ش بود 

    من با کارتون ش خیلی خاطره دارم 

    خیلی جاهای زندگیم هست دیالوگ هاش

    ممنونم 

     

    سه فصله آنه با یک ای از بهترین سریالایی بود ک تو عمرم دیدم بشدت عاشق این سریالم و هربارم ک ببینمش بازم سیر نمیشم..

    هروقت شبکات مختلف تلویزیونی این سریال و نشون میدن دوباره از نو میرم میکسای سریالو میبینم چن بارم از اول هر سه فصلو دوباره دیدم و بازم لذت بردم..

    به منم می‌گن آنه شرلی😅😅

    خیلی دوست دارم کارتون و فیلم آنه شرلیو😍😍😘

    پاسخ:
    خب بشدت خوبههه... و من از غم اینکه سریالش تموم شده هنوز ننشستم فصل اخرو ببینم...

    سریال آنه در گرین گیبلز عالییه  عالی❤❤خداروشکر که همچین سریالی رو دیدم 

     عاشق تیتــراژ آنشرلی بودم
    " آنــه "
    تکرار غریبانه روزهــایت چگونه گذشت؟
    وقتی روشنی چشمهایت در پشت پرده های مه آلود اندوه پنهان بود
    ... بامن بگو از لحظه لحظــه های مبــهم کودکیت
    از تنهایی معصومانــه دستهایت...

    پاسخ:
    مامان قلبم به درد اومد از این تکست....
    بشدت با اون آهنگ زیبا..
    هعی مرسی♥

    .

    آنه عالی ترین اتفاق ممکن بچگی هام بود😍😍😍😍😍😍🌸

    پاسخ:
    سریالشو حتما ببین.
    لایو اکشنه... و اینقدر فوق العادست که حرف نداره..

    .

    انه خیلی فوق العاده است و هرگز انیمه ی زیبایی مثل اون تکرار نخواهد شد من هرقسمتشو که میدیدم انگار شور ونشاط تازه ای درونم ایجاد میشد و اشتیاق و انگیزه ام برای زندگی بیشتر میشد خصوصا زندگی تو جایی به سرسبزی جایی که انه زندگی میکرد.

    پاسخ:
    لایو اکشنشو حتما ببین
    علاوه بر انیمش این هم خیلی فوق العادست اصلا نمیتونم توصیف کنم
  • دانلود فیلم با زیرنویس
  • تشکر از سایت عالی و بروزتون

  • اینستا گرام ها
  • ممنونم از وب عالی و بروزتون با تشکر

    سریالشو ندیدم ولی به نظرم اصلا به خوبی انیمه اش نخواهد رسید ...
    به من هم سر بزن :)
  • میــ๛ آنـہ
  • سلام تشکر خیلی بدردم خورد
    پاسخ:
    ♥♥♥ خداروشکر خب
  • پریسا سادات ..
  • اووووم
    باید فکر کنم ، همشون عالین آخه...
    پاسخ:
    ^^ اهوم فکر میخواد
  • نویسنده عشق
  • دوستای واقعی همیشه با روحشون با همن :) )))
    پاسخ:
    اوهوم..^^ خیلی حرفاش خوبه
  • جناب منزوی
  • کتاب آنه رو نه ولی جودی زیاد جالب نبود. فقط کارتونش خوب بود.
    گرچه کارتون آنه رو هم دوست داشتم
    پاسخ:
    کتاب جودی رو منظورم بود. من خودم کتاب آنه رو نخوندم هنوز اتفاقا کتابشم خوب بودا ://// هرچند دیدن انیمش ی حس دیگه ای داشت ولی خب بازم
    اهوم خوبه خب
  • جناب منزوی
  • کارتون " جودی آبوت " رو بیشتر دوست دارم :)
    پاسخ:
    بحث مقایسه نیست اینجا ولی خب بازم یچیز سلیقه ایه
    اما مسلما آنه شرلی یه داستان عمیق تری داشته که چندین بار سریالشو ساختن.
    من خودم تا الان سه سریال و دو تا انیمه (همون کارتون) ازش دیدم
    جودی ابوت هم دنیای خودش رو داره. شمام کتابشو خوندین؟
  • پریسا سادات ..
  • :))
    عاشق آنه شرلی ام:)
    پاسخ:
    ^^
    کدوم جمله بهتر بود بنظرت؟
    آره ،،،، دنبال هیجان زده شدن تو کارم هستم .
    پاسخ:
    ^^امیدوارم راهتو پیدا کنی
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی