رویای زشت

We always need dream But living in reality is more exciting

رویای زشت

We always need dream But living in reality is more exciting

رویای زشت

---- ᴅʀᴇᴀᴍꜱ ᴄᴏᴍᴇ ᴛʀᴜᴇ ----
ʙᴜᴛ ʏᴏᴜ ʜᴀᴠᴇ ᴛᴏ ʙᴇʟɪᴇᴠᴇ ɪɴ ɪᴛ
---- ᴅᴀʀᴋɴᴇꜱꜱ ᴡɪʟʟ ɢᴏ ----
ʙᴜᴛ ʏᴏᴜ ᴍᴜꜱᴛ ᴏᴘᴇɴ ʏᴏᴜʀ ʜᴇᴀʀᴛ ᴛᴏ ᴛʜᴇ ʟɪɢʜᴛ
--- ᴇᴠᴇʀʏ ᴛʜɪɴɢ ᴡɪʟʟ ʙᴇ ᴏᴋ ---
ʙᴜᴛ ʏᴏᴜ ꜱʜᴏᴜʟᴅ ᴛʀʏ ꜰᴏʀ ɪᴛ

بایگانی

چند روز دیگر فرا می رسد

چند روز دیگه یه اتفاق خیلی مهم [برای من] قراره بیفته.
چند روز مونده فقط... تا بدنیا اومدن کسی که این روزا شده الگوم.
روز تولدش نزدیکه...^^heart
تولد اِمیبِث کسی که بهترین فرد برای ایفای نقش آنه شرلیه و من عاشقشم.


anne_gif_shirley

امسال برای تولد خودم اینقدر ذوق ندارم
اما حتی برای تولد امی بث استرس هم دارم که باید چیکار کنم:"}
چند روز دیگه دانلود سریال Anne with an E رو میزارم >○<
حتما ببینین {حتما} من خیلی سریالای مختلف دیدم ولی به نظرم زیباترین سکانسا و دیالوگا مال این سریال از شرکت netflix هستش.
 

anne_shirley_gif

یه چیزیم یه دو هفته پیش تقریبا فهمیدم. اینا پی امایین که واسه دوستم نگار فرستادم+_+
من:

امروز صب داشتم تو یوتیوب ویدیو مصاحبه ایناشونو میدیدم. ی ویدیویی دیدم که سال تولداشونو گفته بود 
بعد داشتم سناشونو نگا میکردم
مثلا همین امیبث 16 سالشه. 2001 بدنیا اومده. من ب تاریخ تولدشون دیگ نگا نکردم
بعد ک ویدیو تموم شد با خودم گفتم بزار برگردونم اول. شاید امی بث توی ماه تولد من بدنیا اومده باشه
برگردوندم عقب
تاریخ تولد من 11 نوامبر
امی بث...
7 نوامبر
واسه چند لحظه نفسم نمیومد بالا. قلبم اومده بود تو دهنم
اصلا مثه ی کشش برگشتم ی احساس بود فقط. باورم نمیشه هنوزم واقعااااا.فقط 4 روز فاصله توی روز تولد
روزی که 17 سالش میشه من 4 روز بعدش 16 ساله میشم

نگار: 

 یک سال و 4 روز فقد ازت بزرگترع♥️
جون جون.عشق از حرفات میباره

هیچی دیگه خیلی خوب بود.. هنوزم خوبه. امیدوارم برنامه هایی که واسه تولدش دارم عملی بشه^^

amybeth_smiling 

  • Miuna Paterson

نظرات  (۹)

  • آنشرلی با موهای مشکی
  • بدون شک این قشنگ ترین سریالی بود که دیدم شاید بخاطر شخصیت نزدیکم به آنه هست اما فقط میدونم زندگی خیال پردازانه و گنده حرف زدنشو درک میکنم 

    دیدن این سریال درست مثل خوندن یک رومان بود 

    من باشماموافقم این دختربدنیااومده واسه این نقش........... الان که اینوتایپ میکنم قسمت دومشودیدم که ازشبکه تماشاهرشب ساعت یازده پخش میشه.........خداییش فقط گریه میکنم مخصوصاسکانس گم شدن جواهرکه آنه بخاطراینکه نگهش دارن مجبورمیشه اعتراف به دزدی کنه...واقعاغمناکه.........درضمن من پنجاه ویک سالمه اماتاثیربازی این خانم دراین نقش روی من بسیارعظیمه.........

    من عاشقشم خیلی

    انی هم فیلمش هم کتاباش فوق العاده اس

    عمیقا عاشق امیبث ام🥺❤

    پاسخ:
    عمیقا عالیههه.
  • دانلود سریال خارجی
  • بازم عالی

  • پریسا سادات ..
  • من عاشق آنه ام:)
    خیلی قشنگه هم کارتونش هم اون فیلم(راه سبز) همون کتابش
    همشون عالین:*
    ندیدم این سریالی که میگی رو:)
    پاسخ:
    اره همشون عالین. حرفایی که میزنه و اینا همشششش
    در صدد اینم ک کتابشو بخرم ولی جلداش زیاده و بزرگم هس. پس دیگه میرم کتابخونه قرض میگیرم =)))
    منم فکنم راه سبزو دیدم. این یچیز دیگس___ت

  • یــ🦋گـ🌈 ـانـ🌞ـه
  • وایییی سریالشم اومده من نمیدونستم
    من عاشق آنشرلیم و کل سی دی های کارتون انشرلی قدیمی و جدیدش رو دارم
    انه هیچوقت قدیمی نمی شه حداقل برای من حتمااااا لینکشو بزار ^^
    پاسخ:
    توی اروپا چندینو چند بار سریالشو ساختن ها. من خودم سه تاشو دیدم تا یجاهایی
    ولی این از همشون از نظرم بهتره^^
    چشم حتما میزارم^^♥
    سلام شما در وبلاگ دنیای انیمه لینک شدی 
    پاسخ:
    مرسی شماعم همینطور^^
  • منِ پر حرفツ
  • خوبه که یکیو توی زندگیتون انقدر دوست دارید:)))
    اون سریاله رو هم ندیدم:) حتما دنبال میکنم پست هاتونو:)
    پاسخ:
    اهوم. سریالشو وقتی گذاشتم برای دانلود حتما ببینیدش عمرا اگه شیمون بشین^^
    آنه میگه:
    مردم بهم میخندن چون از کلمات گنده استفاده میکنم ولی وقتی عقاید بزرگی داشته باشی باید برای نشون دادنشون از کلمات بزرگ استفاده کنی درسته؟
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی