رویای زشت

We always need dream But living in reality is more exciting

رویای زشت

We always need dream But living in reality is more exciting

رویای زشت

---- ᴅʀᴇᴀᴍꜱ ᴄᴏᴍᴇ ᴛʀᴜᴇ ----
ʙᴜᴛ ʏᴏᴜ ʜᴀᴠᴇ ᴛᴏ ʙᴇʟɪᴇᴠᴇ ɪɴ ɪᴛ
---- ᴅᴀʀᴋɴᴇꜱꜱ ᴡɪʟʟ ɢᴏ ----
ʙᴜᴛ ʏᴏᴜ ᴍᴜꜱᴛ ᴏᴘᴇɴ ʏᴏᴜʀ ʜᴇᴀʀᴛ ᴛᴏ ᴛʜᴇ ʟɪɢʜᴛ
--- ᴇᴠᴇʀʏ ᴛʜɪɴɢ ᴡɪʟʟ ʙᴇ ᴏᴋ ---
ʙᴜᴛ ʏᴏᴜ ꜱʜᴏᴜʟᴅ ᴛʀʏ ꜰᴏʀ ɪᴛ

بایگانی

زندگی تماما یک رویاست

دنیایی که من در آن زندگی می کنم وجود خارجی ندارد.

من خود را همه جا میبینم. هر جا که احساس کنم به آن تعلق دارم.

شاید در دنیای قصه ها و افسانه هایی که قلبا باورشان دارم، زندگی می کنم.
البته که همین طور است! همه ما در لحظه در جای جای هستی زندگی می کنیم.

و شاید حتی متوجه نباشیم اما بزرگترین هدیه ای که در دست داریم، همین زندگی کردن است.

اگر تو نیز تصمیم داری بار ها در هر لحظه زندگی کنی، به جای درستی سر زده ای^^


میونا هستم. فعلا 18 سالمه. تو پروسه کنکور قرار دارم. کنکور هنر.
و خب این روز ها زندگی رو جذاب تر میبینم. امیدوارم به شما هم بتونم انتقالش بدم


 

نظرات  (۱۹)

خب سلااام؛امیدوارم ،پیامم رو ببینی...ام‌ نه کامنتم.

خب من عاشق وبلاگت شدم ،اما آخرین وبلاگ هات مال۹۷ آن!

قضیه از این جا شروع شد که من صدام با انه شباهت داره و دنبال دیالوگاش‌ بودم...

خلاصه زدم دیالوگ های انه و وبلاگت‌ رو پیدا کردم،اممم‌ سر اون ویدیو انه هم عر زدم3>

و خلاصه یجورایی برای اینکه این پیام رو بنویسم اکانت ساختم((("

 

من خوده انه ام خیلی وقتا مامانم میگه انگار همزادامه فقط یه موهای قرمز با کک مک کم دارم تا کپی برابر اصل بشم ولی خودم میگم کپی بودن اصلا خوب نیست باید خودت باشی:)

پاسخ:
قطعا. تو هر جوری هم که باشی بسیار زیبایی.

.

عالی آنه شرلی رو الان هم شبکه تماشا نشون میده عالیه دوست دادم آنه

فوق العاده اس

 

پاسخ:
.
  • دانلود فیلم با زیرنویس
  • وبت عالیه ممنونم از مطالب زیبا و عالیتون با تشکر

     

    پاسخ:
    خیلی خیلی ممنون^^
    چه قشنگ^.^
    عاشقه اهنگه وبتم**
    خیلی قشنگه*-*
    منم خاستم واس خودم بزارم ولی یه اهنگه خوب واس خودم پیدا نکردم#-#
    حالا از حرفم خیلی دور نشم+_+
    دوست دارم با تو هم دوست بشم^.*
    اگر دوس داری که دوستت باشم البته^_^
    اگر خواستی با هم دوست بشیم بگو که باید با سه چهار نفره دیگه که با هم دوستیم دوست شی*^*
    هر چند از طریق کاتسیا پیدات کردم+^+
    پس یکی شون حذف شد|:
    حالا در کل^^
    جانا♡^♡
    پاسخ:
    سلاممم
    حتما حتما!!
    ولی وبلاگ فعالم otaku-cityخواهد بود
    اونجا بیا
    ی چند روز دیگه فعالیتام شورع میشه
    حتماااا ^^
    چه مقدمه خوبی :) ..
    میتونم باهاتون دوست بشم ؟ ^.^ 
    پاسخ:
    http://otaku-city.blog.ir/
    تو این یکی وبم فعال خواهم بود ازین ببعد
    حتمااا من خودم خیلی خوشحال میشممم
    لینکی بلینک^.^
    پاسخ:
    چعشم چعشم^^
    هدفم ک پزشکیه عزیزم 
    ممنونم حتما
    پاسخ:
    اهوم....
    موفق باشیعع
    اره اگ خدا بخواد 

    من مامایی دوس دارم و چشم پزشکی 
    تا چی پیش بیاد 
    مرسی ان شالله عزیزکم
    پاسخ:
    نباید ببینی تا چی پیش بیادو اینا بنظرم هدتو مشخص کن و واسه همون دف و برنامه زندگیتو بچین
    اینطوری مطمئن باش موفق تری
    ان شالله برسی عزیزم 
    نه راستش من پارسال پیش دانشگاهی بودم امسال پشت کنکورم
     رشتم تجربیه
    یه سال رفتم حفظ قران واسه همین یه سال عقب افتادم 
    موفق باشی عزیزدلم
    پاسخ:
    اهوم. الان حافظ کلی؟
    ایشالا امسال کنکورو بترکونی 
    راستی هدفت واس تجربی چیه؟
    لطف نیست که عزیزدلم واقعیته 
    چقده عالی ایشالا به ارزوت برسی
    منم یاسمینم 20 سالمه *-*
    خوشبختم عزیزم
    پاسخ:
    مرسیo(≧▽≦)o
    ممنون. ایشالا تلاش کنم میرسم^^
    خوشبختم خوشبختم^^
    رشتت چیه؟ یا از همین الان رو چیزی کار میکنی؟
    اخه چرا  من انقد عاشق وبلاگ توام
    پاسخ:
    ای خدا دیگه. لطف داری تو^^
    میگم معرفی بنموئیم؟
    من زهرام 16 سالمه و در آینده میخوام انیماتور بشم^^
  • 🍁 غزاله زند
  • خوش اومدی گل آفتابگردونی! :) 
    پاسخ:
    خیلی ممنونم ازت^^
  • دخـترکــِ بـی قـلـب :(
  • خـــوش اومـــدی
    پاسخ:
    مرسی عزیز^^
  • نویسنده عشق
  • سلام تازه وارد / خوش اومدی به بیان
    پاسخ:
    مچکــر^^
  • یــ🦋گـ🌈 ـانـ🌞ـه
  • واییییییی چه وبت قشنگه  عاشق قالبت شدم ^^

    :)باحرفت موافقم رویای ما هرچقدرم زیبا باشه ممکنه برای بقیه زشت و نامفهوم باشه مهم اینکه ما چه روز ها و چه ثانیه هایی رو با اون رویا گذروندیم با اون رویا چه لبخند هایی حداقل برای خودمون به ارمغان اوردیم

    راستی مهربون
    جعبه دنبال کنندگانت رو فعال کن :)
    پاسخ:
    <مرســـی^^سرسشار از انرژی شدم>○<

    دقیقا. حتی اگ اون روزا تلخ باشن بازم اتفاقاتین که برامون افتادن و شدن جزوی از وجود ما^^

    چشم. اوکی شدش
  • احوال نویس :)
  • خوش اومدی:)
    تو وبلاگم جوابت رو دادم:)
    پاسخ:
    ممنان^^ چک میکنم
  • منِ پر حرفツ
  • چه قدر خوب:)
    شروع جذابی میتونه باشه:)
    پاسخ:
    مرسیع^^
    خوشحال گشتم>○<
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی